fbpx

REKLAMACJE I ZWROTY

Buciki szyjemy na indywidualne zamówienie i nie podlegają one zwrotowi z powodu niedopasowania. Z tego względu prosimy o dokładne wymierzanie stopki według podanej instrukcji. Jeśli wymiary stopy dziecka odbiegają od standardowych wymiarów podanych w tabeli rozmiarów, proszę podczas zakupu zamiast rozmiaru podać wymiary stopy dziecka i uszyjemy buciki na indywidualny wymiar.

– Jeżeli po otrzymaniu towaru Kupujący znajdzie w nim wady techniczne powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt sprzedającemu.

– W przypadku stwierdzenia uszkodzeń powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji do Sprzedającego. Kupujący powinien wypełnić formularz szkody w obecności firmy kurierskiej

– Wady będace winą producenta jak np. pękniete szwy lub nieprawidłowe przyklejenie podeszwy itp.należy zgłosić niezwłocznie po ich zauważeniu. Użytkowanie towaru z istniejącymi usterkami, prowadzi do nieodwracalnego zniszczenia i uniemożliwia rzetelną ocenę przyczyn powstania uszkodzeń.

– Producent zastrzega sobie prawo do usuwania w uzasadnionych przypadkach powodów reklamacji, w pierwszej kolejności, poprzez naprawę wady..

– Reklamacji nie podlegają uszkodzenia, które powstały w wyniku użytkowania produktu, które są uszkodzeniami mechanicznym oraz te nie wynikające z winy producenta. Jeśli wada jest wynikiem uszkodzenia mechanicznego w trakcie użytkowania, za które sprzedawca nie ponowi odpowiedzialności, to wada taka nie podlega reklamacji. 

– Naturalne zużycie wynikające ze specyfiki użytkowania butków typu softsole, wiążące się z częstym pocieraniem bucików o podłoże i fakt wykonania ich z miekkiej i delikatnej skóry (np. starcie spodów obuwia, odkształcenia spowodowane dopasowaniem obuwia do stopy, odbarwienia będące skutkiem przemoczenia bądź przepocenia obuwia, otarcia wierzchniej, kolorowej warstwy skóry naturalnej w wyniku użytkowania, starcia nadruku w wyniku normalnego użytkowania, uszkodzenia mechaniczne jak przecięcie, rozerwanie, przetarcia za które producent nie może brać odpowiedzialności) nie jest niezgodnością z umową i może być przyczyną nieuwzględnienia roszczeń reklamacyjnych. 

– Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać Sprzedającemu dokumentację uszkodzenia oraz dowód zakupu.

– W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa sklep. Producent zobowiązuje się do naprawy wszystkich wad wynikających z jego winy i ewentualnych niedopatrzeń na etapie produkcji.

– Dla udokumentowania zwrotu sprzedawca wystawia fakturę korygującą lub zwrot detaliczny w przypadku zakupów na paragon fiskalny, bez faktury VAT.